نرم افزار فروشگاهی دشت

درباره دشت همکاران سیستم

محصول دشت همکاران سیستم، نرم افزاری ویژه اصناف و فروشگاه‌هاست. این محصول هم اکنون به مدیریت کارآتر تعداد زیادی از فروشگاه­­‌هایی چون سوپرمارکت، پوشاک، طلافروشی، مشاورین املاک، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری، فرش و موکت و…. کمک کرده است.

گروه نرم افزاری آسان پردازش ایرانیان نماینده فروش نرم افزار دشت همکاران سیستم می باشد.

نرم افزار دشت برای چه گروهی از اصناف مناسب می باشد؟

فروشگاه­­‌هایی چون سوپرمارکت، پوشاک، طلافروشی، مشاورین املاک، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری، فرش و موکت و….

مشتریان از دشت چه می گویند؟

  • <<دغدغه اصلی من به عنوان مدیر یک فروشگاه عدم کنترل بر دریافت و پرداخت ها بود ولی با خرید سیستم دشت همکاران سیستم، ضمن اشراف کامل بر کسب و کارم در هر لحظه امکان گزارش گیری دقیق از اطلاعات فروشگاه مثل موجودی انبار،میزان بدهی های مشتریان،سود و زیان فروشگاه و …. برایم فراهم شده است>>
  • <<ثبت سریع اطلاعات در سیستم دشت برای ما امکانی را فراهم کرد که بتوانیم در زمانی بسیار کوتاه پاسخگوی تعداد زیادی از مشتریان باشیم و ضمنا ارائه فاکتور باعث اطمینان خاطر بیشتر مشتریان به فروشگاه ما شده است>>

ساده و سودمند

بدون شک شما به عنوان مدیر یک فروشگاه مایلید که سرعت عملیات فروشتان را افزایش بدهید،کنترل دقیقی بر موجودی نقد و دریافت و پرداخت هایتان داشته باشید، از موجودی محصولاتتان مطمئن باشید و اطلاعات مناسبی از مشتریان خود در اختیار داشته باشید.

دشت همکاران سیستم نرم افزاری ساده و انعطاف پذیر است که به شما کمک می کند به راحتی به اهداف فوق دست پیدا کنید، کنترل فروشگاهتان را در دست بگیرید و با سرعت بالا به مشتریانتان رسیدگی کنید.

این نرم افزار نیازهای طبف متنوعی از اصناف کشور را پاسخ می دهد. همچنین با توجه به اینکه برخی از اصناف کشور فرایندهای خاصی در عملیات فروشگاهی خود دارند، همکاران سیستم راه کارهای مناسبی را نیز برای برخی از اصناف خاص ارائه کرده است که از جمله می توان به اصنافی مانند طلا فروشی،مشاورین املاک و عیره اشاره کرد.

دشت چگونه به اداره فروشگاهتان کمک می کند؟

کنترل دقیق بر موجودی محصولات

با استفاده از دشت:

  • مدیریت موجودی کالای فروشگاه برایتان بسیار ساده خواهد شد.
  • می توانید به راحتی و با دقت زیاد از کالاهای موجود در انبارتان اطلاع دقیق داشته باشید.
  • تصمیم گیری در مورد زمان سفارش مجدد کالا برایتان بسیار ساده خواهد شد و شما نگران موجودی کالاهایتان نخواهید بود.

افزایش سرعت عملیات فروش

دشت به شما این امکان را می دهد:

  • با سرعت و دقت بالا فاکتور صادر کنید.
  • مانده مشتری،مانده تعدادی و سود هرکالا را در هر لحظه با دقت مشاهده کنید و راحت تر تصمیم بگیرید.
  • فاکتور را به تعلیق دربیاوردی و جلوی ایجاد صف را بگیرید.
  • از طریق ارتباط سیستم با ترازوها و همچنین دستگاه های کارت خوان بانکی سرعت فروش را افزایش دهید.

دشت چه امکانات دیگری در اختیارتان قرار می دهد؟

  • کالاهایتان را گروه بندی کنید تا بتوانید به راحتی بر اساس گروه های کالا گزارش های متنوعی مانند موجودی کالا،میزان فروش،میزان سود و …. را دریافت کنید.
  • با استفاده از امکان ارسال پیامک کنترل بیشتری بر فروشگاه خود داشته باشید.
  • به تعداد دلخواه کالا و انبار تعریف کنید
  • کلیه عملیات رایج مربوط به چک های دریافتی و پرداختی را انجام دهید.
  • مالیات بر ارزش افزوده را محاسبه کنید.
  • پیش فاکتور صادر کنید.
  • برای هر کالا تا 10 نوع کلاس قیمت تعریف کنید.
  • فاکتورهای تسویه نشده مشتریانتان را در آینده تسویه کنید.
  • اعتبار مشتریانتان را کنترل کنید.
  • با مشتریان خود با پیامک در ارتباط باشید.
  • فروش قسطی داشته باشید.
  • به سادگی ساختار چاپ فاکتور ار تغییر دهید.
  • بارکد کالا را چاپ کنید.
  • با استفاده از مانیتورهای لمسی با دشت کار کنید.
  • پورسانت ها را محاسبه کنید.
  • با امکان مدیریت پیام ، از زمان و مبلغ دقیق ورود و خروج وجه نقد در لحظه مطلع شوید.
  • با امکان مدیریت پیام مشتریانتان را از محصولات جدید،فرصت های فروش و تخفیف های اعطایی به مناسبت های شخصی ویا عمومی باخبر سازید.
  • چند واحد فرعی برای یک کالا با ضرایب ثابت یا متغیر تعریف کنید.
  • خرید ، فروش ،قیمت و تخفیف کالاهای خود را به واحدهای اصلی یا فرعی ثبت کنید.

دانلود کاتالوگ نرم افزار دشت

توجه: نرم افزار دشت دارای پشتیبانی تلفنی مادام العمر می باشد.

جدول قیمت نرم افزار دشت:

بسته عمومی نرم افزار دشت 2،900،000 ریال

زیر سیستم مدیریت پیام        500،000 ریال

چند واحدی کالا                  350،000 ریال

توزین آنلاین                       300،000 ریال

چند انباری                        200،000 ریال

انبارگردانی                       400،000 ریال

هزینه هر کلاینت (کاربر اضافه تحت شبکه) 1،000،000 ریال

چند فروشگاه هم زمان به ازای هر فروشگاه اضافه 850،000 ریال

هزینه خدمات نصب و یک ساعت آموزش ۳۰,۰۰۰ تومان است.
توضیحات:

  • خدمات نصب در محیط شبکه صرفا توسط نمایندگان ارائه میگردد و هزینه آن ۵۰۰.۰۰۰ ریال است. برای نصب در خارج از شهر هزینه ایاب و ذهاب بعهده مشتری میباشد.
  • خدمات نصب نسخه تک کاربره صرفا توسط نمایندگان ارائه میگردد و هزینه آن ۳۰۰.۰۰۰ ریال است. برای نصب در خارج از شهر هزینه ایاب و ذهاب بعهده مشتری میباشد.
  • خدمات در محل صرفا توسط نمایندگان و بصورت ساعتی ارائه میگردد و هزینه آن به ازای هر ساعت ۳۰۰.۰۰۰ ریال است

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش نرم افزار با شماره های زیر تماس بگیرید

021-66935297،09102980977

مطالب مرتبط



0 دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید: